Monday 3 June 2013

AKU HANYA SEMUT MERAH

Assalamualaikum..salam sayang buat pengunjung blog Mawar Putih. Maafkan saya kerana membiarkan Mawar Putih sepi tanpa berita, tanpa teman untuk berbicara. Dah sebulan saya tidak menulis apa-apa entry dalam blog ini. Nak kata tak cukup masa amatlah mustahil tapi sejujurnya hati saya seakan kehilangan kata-kata. Fikiran saya kosong..Ya ALLAH..apa telah jadi dengan saya..

Duhai Mawar Putih...bernafaslah..kembalilah bercerita. Luahkan apa yang yang terbuku dihatimu..Datanglah wahai kedamaian. Intailah walau pun sesaat meski pun tak sudi kau dakap...

Saya ingin melagukan kesyahduan yang sering berdendang dalam mimpi-mimpi. Hadirannya yang memecah bibir pantai, pasir-pasir yang berlari seirama dengan arus ombak yang akhirnya tersadai keletihan. Mungkinkah saya juga seperti ombak itu......kerana saya hanyalah semut merah..

No comments:

Post a Comment